Terveim szerint itt találtok majd olyan banner háttereket, amelyeket azért készítettem, hogy szabadon felhasználhassátok őket.
Bármilyen képszerkesztő programmal szöveggel láthatjátok el ezeket.
A választékot folyamatosan bővítem, és szívesen veszem az ötleteket, hogy milyen típusú banner alapokat szeretnétek itt látni. (szín, minta, stb.)
A külföldi oldalak által leggyakrabban használt méret 300x250 pixel. A gombra kattintva láthatod a választékot.
A második leggyakoribb banner méret - ha azt hallod, standard, akkor ez a méret jut eszedbe először - a 460x60 pixeles méret. A gombra kattintva láthatod a választékot.
Az oldalon található képeket használhatod bátran, képszerkesztő programok segítségével bármilyen szöveget hozzáadhatsz.
Először úgy gondoltam, hogy témakör szerint - üzleti, kulturális, szabadidős stb. - gyűjtöm össze a képeket, de aztán úgy döntöttem, hogy inkább méret szerint állítok össze egy-egy csokorral ezekből. Tapasztalataim szerint ugyanis más és más elképzelésük van a felhasználóknak arról, hogy milyen képet használnak a tevékenységükhöz. Kinek a dollár ábrája jelképezi az üzletet, kinek egy óriási ház, vagy hatalmas autó, másnak valami teljesen más igénye van ezekre a külsőségekre.
Bármilyen képszerkesztő programmal szöveggel láthatjátok el ezeket.
A választékot folyamatosan bővítem, és szívesen veszem az ötleteket, hogy milyen típusú banner alapokat szeretnétek itt látni. (szín, minta, stb.)
A külföldi oldalak által leggyakrabban használt méret 300x250 pixel. A gombra kattintva láthatod a választékot.
A második leggyakoribb banner méret - ha azt hallod, standard, akkor ez a méret jut eszedbe először - a 460x60 pixeles méret. A gombra kattintva láthatod a választékot.
Az oldalon található képeket használhatod bátran, képszerkesztő programok segítségével bármilyen szöveget hozzáadhatsz.
Először úgy gondoltam, hogy témakör szerint - üzleti, kulturális, szabadidős stb. - gyűjtöm össze a képeket, de aztán úgy döntöttem, hogy inkább méret szerint állítok össze egy-egy csokorral ezekből. Tapasztalataim szerint ugyanis más és más elképzelésük van a felhasználóknak arról, hogy milyen képet használnak a tevékenységükhöz. Kinek a dollár ábrája jelképezi az üzletet, kinek egy óriási ház, vagy hatalmas autó, másnak valami teljesen más igénye van ezekre a külsőségekre.